czwartek, 23 kwietnia 2015

Witaj stary przyjacielu...

Ty i ja, na ostatniej stronie. Jak czytasz te słowa, Rory’ego i mnie już dawno nie ma. Więc wiesz, że mieliśmy dobre życie i byliśmy bardzo szczęśliwi. I ponad wszystko cię kochamy, zawsze. Czasami się o ciebie martwię. Myślę, że kiedy odejdziemy nie będziesz wracać tutaj co chwilę i będziesz samotny, a nie powinieneś nigdy taki być. Nie bądź samotny, Doktorze. I zrób jedną rzecz dla mnie. Jest mała dziewczyna czekająca w ogrodzie. Czeka bardzo długo, więc potrzebuje dużo nadziei. Idź do niej. Opowiedz jej historię. Powiedz jej, że jeśli będzie cierpliwa, nadejdą dni, których nigdy nie zapomni. Powiedz jej, że zobaczy morze i będzie walczyć z piratami. Zakocha się w mężczyźnie, który będzie czekać dwa tysiące lat, aby zapewnić jej bezpieczeństwo. Powiedz jej, że dała nadzieję największemu malarzowi jaki kiedykolwiek żył i ratowała inne planety. Powiedz jej, że to historia Amelii Pond. I tak się kończy 


- Jest to tłumaczenie cytatu, a raczej ostatniej strony z książki Amy-

6 komentarzy:

  1. Wow bardzo podoba mi się ten cytat. Czytam, czytam i nie wiem jak to opisać, ale ma coś szczególnego. Jest trochę wzruszający, trochę tajemniczy, ale na pewno bardzo intrygujący. Co do blogu, to bardzo podoba mi się wygląd. Jest oryginalny i ciekawy, zachęca czytelnika do zajrzenia na twój blog. Oby tak dalej!
    Pozdrawiam i zapraszam ---> http://marzentysiace.blogspot.com/
    P.s Z jakiej książki cytat?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie ! Bardzo ładnie napisane !
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie! Obserwujemy? Kom za kom? http://knowthyself99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cytat bardzo ładny :)
    Na początku nie mogłam się połapać co gdzie jest (chodzi mi o wygląd). Teraz już wiem co gdzie znaleźć, więc jest w porządku.
    Masz też pomysł na bloga, dlatego daję kolejny +. Ta zasada... no cóż, to Twój blog, ale wydaje mi się, że czytasz=komentujesz jeszcze bardziej zniechęca (wiem coś o tym, ja też kiedyś tak robiłam).

    Powodzenia. Pozdrawiam i ściskam!

    http://voice-destination-magical2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon - Nikumu
Grafika - Zerochan.